Такі ляльки повинні бути в кожній пересічній родині. При чому, саме на прикладі таких ляльок, батьки можуть дати первинні знання своїм дітям про зачаття, виношування плоду, народження та виховання дитини.
Змоделюю ситуацію для тих, хто й надалі наполягатиме, що статеве виховання дітей дошкільного віку це непотрібна дошкільнятам інформація. На питання дитини / вихованця: "Звідки беруться діти ?" у доросдого є заздалегідь заготовлена брехлива казочка про "капусту", "лелек" і "супермаркети з дітьми на полицях", яка не тільки спотворює світосприйняття особистості в період її формування, але й є злочинною, оскільки може призвести, в майбутньому, до незапланованих вагітностей і, як наслідок, до абортів і шкоди фізичному та психічному здоров'ю.
Але яким же буде стан і вираз обличчя дорослого, коли дитина пояснить дорослому науковим, літературним мовленням, що діти народжуються й покаже ляльку вагітну пупсиком (див. фото вгорі).
Коли дитина сама захоче про дізнатися про вагітність - то це буде означати, що вона вже готова до повноцінного сприйняття інформації науковими термінами.
Доброго дня, шановний Messeng, докую Вам за долучення до обговорення проблематики. Абсолютно згоден з Вами, якщо це стосується дітей питливих. Але якщо Ви подаруєте дитині, скажімо "вігітну Барбі", то можливо це спонукатиме дитину до питання, а як це ...? Дозволю собі нагадати Вам, що згідно програмових вимог дошкільного виховання в Україні, дитина 5 -6 років повиння чітко й грамотно пояснювати чим дівчинка відрізняється від хлопчика, хлопчик від чоловіка, а дівчинка від жінки...
В Укрїні є чимало книжок на задану тему, наприклад "Статеве виховання дітей дошкільного віку" доречі рекомендовано МОН України ще в серпні 2007 року, "Малечі про інтимні речі" авторів Юлії Ярмоленко та Мар'яни Глевич, "Екциклопедія статевого життя. 4-6років" авторства Ізабель Фужер, тощо.
Вітаю Вас, Люсьєн, й дякую за долучення до обговорення. Приємно здивований Вашій обізнаності щодо знання літератури на дану проблематику. Але проблема, на мою думку, полягає в тому, що мої сьогоднішні студенти, а відповідно до сучасного українського правопису - студенткині (це фемінізм) не готові психологічно до сприйняття матеріалу, який їм вже незабаром доведеться доносити до вихованців В ЗДО.
Ось не так давно в одній з груп мамочок було таке питання як і коли розповідати дитині про статные вихованя і всі відповіді мам мене м'яко кажучи здивували всі як одна писали про вік від 7 років а моя думка така що дитині яка йде в садочок має розуміти що хлопчик відрізняєтся від дівчинки і Чим також і саме головне в статевому виховані дітей не придумывать що в трусиках (горобчик лисицы) а повноціно казати правильно ну якщо дитина старше 5 то це назви як вагіна (вульва) , статевий член а молодшим можна простіше наприклад пісюн і піся
Шановний дописуваче Unknown, радий, що і Ви маєте власний практичний досвід щодо цієї проблематики. Маю й власний досвід з цього питання: це було 1987 році. Одного разу, я прибіг в дитячий садок, щоб вчасно забрати мою трирічну доньку. А вихователька зробила мені зауваження: "Ваша Аня розповідає всім дітям в групі - звідки беруться діти..." Це зауваження викликало в мене гнівну відповів: "А може це Ви повинні дітям своєї групи пояснити чесно, доступним їх віку мовленням, як насправді зачинаються, виношуються та з'являються на світ / народжуються діти. Адже дитина може й помилятися, пояснюючи таке важливе й в одночас непросте питання." Треба зазначити, що я в той час працював керівником дошкільного закладу за №542 Радянського району міста Києва. А в країні Рад статеве вихованя дітей взагалі, та дошкільного віку зокрема, було "табуйоване" (то б то просто відсутнє) і скарга вихователя, подана з натяком (збочинець, педофіл тощо)на батька дитини, який є фахівцем з дошкільного виховання, могли б мене позбавити не тільки роботи, а й батьківських прав ...
І ще, наука давно дала назви всім органам і частинам тіла дитини / дорослої людини. Чим раніше ми, дорослі "озброємо" наступне покоління науково - практичною, істинною інформацією, тим скоріше вона увійде в наше повсякденне життя / користування й не буде викликати шоку, як "отрыжка радянщины". Тому давайте "горобчиків називати пенісами, а лисичок - вагінами, шукаючи зрозумілі пояснення термінів щодо вікового та особистого розвитку конкретної дитини. також наполегливо рекомендую всім дописивучам ознайомитися з наступним моїм постом.
Необхідно дуже добре розбиратися в психології дошкільників, щоб правильно додавати інформацію, бо така інформація може і зашкодити дитині. Все повинно бути вчасно...Якось так...
Погоджуюся з Вами, Люсьєн: індивідуальний підхід - це основа роботи з дітьми, при умові, що Україна (до речі, як і будь-яка країа світу), декларуючи, що особисть - це найбільша державна цінність і надбання, створить, нарешті, такі умови для роботи педагога / вихователя, коли індивідуальна робота з кожним вихованцем в ЗДО не буде формальним гаслом, а реально дієвим видом роботи (п'ятнадцять дітей в яслах і двадцять п'ять в садкових групах -це забагато для якісного індивідуалізованого педпроцесу, а ще й коли прим'єрміністри, разом з миністерками, перенавантажують групи подекуди в двічи від норми, не доплачуючи ні копійки колективам за подвійне перенавантаження). Разом з тим програмові вимоги ніхто не відміняв, і Ми (педпрацівники) повинні "вести" особистість, що формується, озброюючи дитину новими та новітніми науково - практичними знаннями, що допомогатимуть їй в подальшому житті ...
Перш за все треба розібратися і дізнатися в якому психологічному розвитку знаходяться дошкільники, щоб знати як правильно і коли давати інформацію, бо будь-яка інформація може зашкодити дитині, так як і навпаки.
Батьками також необхідно правильно надати інформацію як пояснити про статеве виховання дітям, щоб у нихнних було здивованого та спантеличеного обличчя коли дитина спитає звідки беруться діти.
Так, згідна з вашою думкою про те що кожна мала дитина повинна знати звідки беруться діти і ось наприкладі таких іграшок батькам буде легко пояснити дитині що не лелека приносить дітей, а саме мама виношує її під своїм серцем 9 місяців потім пологи і так далі. Але вважаю, що цю інформацію потрібно розповідати дитині тільки тоді коли вона перша це запитає, а не нав‘язувати цю інформацію трьох річній дитині бо так треба.
Змоделюю ситуацію для тих, хто й надалі наполягатиме, що статеве виховання дітей дошкільного віку це непотрібна дошкільнятам інформація. На питання дитини / вихованця: "Звідки беруться діти ?" у доросдого є заздалегідь заготовлена брехлива казочка про "капусту", "лелек" і "супермаркети з дітьми на полицях", яка не тільки спотворює світосприйняття особистості в період її формування, але й є злочинною, оскільки може призвести, в майбутньому, до незапланованих вагітностей і, як наслідок, до абортів і шкоди фізичному та психічному здоров'ю.
ВідповістиВидалитиАле яким же буде стан і вираз обличчя дорослого, коли дитина пояснить дорослому науковим, літературним мовленням, що діти народжуються й покаже ляльку вагітну пупсиком (див. фото вгорі).
Коли дитина сама захоче про дізнатися про вагітність - то це буде означати, що вона вже готова до повноцінного сприйняття інформації науковими термінами.
ВідповістиВидалитиДоброго дня, шановний Messeng, докую Вам за долучення до обговорення проблематики.
ВидалитиАбсолютно згоден з Вами, якщо це стосується дітей питливих.
Але якщо Ви подаруєте дитині, скажімо "вігітну Барбі", то можливо це спонукатиме дитину до питання, а як це ...?
Дозволю собі нагадати Вам, що згідно програмових вимог дошкільного виховання в Україні, дитина 5 -6 років повиння чітко й грамотно пояснювати чим дівчинка відрізняється від хлопчика, хлопчик від чоловіка, а дівчинка від жінки...
В Укрїні є чимало книжок на задану тему, наприклад "Статеве виховання дітей дошкільного віку" доречі рекомендовано МОН України ще в серпні 2007 року, "Малечі про інтимні речі" авторів Юлії Ярмоленко та Мар'яни Глевич, "Екциклопедія статевого життя. 4-6років" авторства Ізабель Фужер, тощо.
ВидалитиВітаю Вас, Люсьєн, й дякую за долучення до обговорення.
ВидалитиПриємно здивований Вашій обізнаності щодо знання літератури на дану проблематику.
Але проблема, на мою думку, полягає в тому, що мої сьогоднішні студенти, а відповідно до сучасного українського правопису - студенткині (це фемінізм) не готові психологічно до сприйняття матеріалу, який їм вже незабаром доведеться доносити до вихованців В ЗДО.
Ось не так давно в одній з груп мамочок було таке питання як і коли розповідати дитині про статные вихованя і всі відповіді мам мене м'яко кажучи здивували всі як одна писали про вік від 7 років а моя думка така що дитині яка йде в садочок має розуміти що хлопчик відрізняєтся від дівчинки і Чим також і саме головне в статевому виховані дітей не придумывать що в трусиках (горобчик лисицы) а повноціно казати правильно ну якщо дитина старше 5 то це назви як вагіна (вульва) , статевий член а молодшим можна простіше наприклад пісюн і піся
ВідповістиВидалитиШановний дописуваче Unknown, радий, що і Ви маєте власний практичний досвід щодо цієї проблематики.
ВидалитиМаю й власний досвід з цього питання: це було 1987 році. Одного разу, я прибіг в дитячий садок, щоб вчасно забрати мою трирічну доньку. А вихователька зробила мені зауваження: "Ваша Аня розповідає всім дітям в групі - звідки беруться діти..."
Це зауваження викликало в мене гнівну відповів: "А може це Ви повинні дітям своєї групи пояснити чесно, доступним їх віку мовленням, як насправді зачинаються, виношуються та з'являються на світ / народжуються діти. Адже дитина може й помилятися, пояснюючи таке важливе й в одночас непросте питання."
Треба зазначити, що я в той час працював керівником дошкільного закладу за №542 Радянського району міста Києва. А в країні Рад статеве вихованя дітей взагалі, та дошкільного віку зокрема, було "табуйоване" (то б то просто відсутнє) і скарга вихователя, подана з натяком (збочинець, педофіл тощо)на батька дитини, який є фахівцем з дошкільного виховання, могли б мене позбавити не тільки роботи, а й батьківських прав ...
І ще, наука давно дала назви всім органам і частинам тіла дитини / дорослої людини. Чим раніше ми, дорослі "озброємо" наступне покоління науково - практичною, істинною інформацією, тим скоріше вона увійде в наше повсякденне життя / користування й не буде викликати шоку, як "отрыжка радянщины". Тому давайте "горобчиків називати пенісами, а лисичок - вагінами, шукаючи зрозумілі пояснення термінів щодо вікового та особистого розвитку конкретної дитини.
Видалититакож наполегливо рекомендую всім дописивучам ознайомитися з наступним моїм постом.
Необхідно дуже добре розбиратися в психології дошкільників, щоб правильно додавати інформацію, бо така інформація може і зашкодити дитині. Все повинно бути вчасно...Якось так...
ВідповістиВидалитиПогоджуюся з Вами, Люсьєн: індивідуальний підхід - це основа роботи з дітьми, при умові, що Україна (до речі, як і будь-яка країа світу), декларуючи, що особисть - це найбільша державна цінність і надбання, створить, нарешті, такі умови для роботи педагога / вихователя, коли індивідуальна робота з кожним вихованцем в ЗДО не буде формальним гаслом, а реально дієвим видом роботи (п'ятнадцять дітей в яслах і двадцять п'ять в садкових групах -це забагато для якісного індивідуалізованого педпроцесу, а ще й коли прим'єрміністри, разом з миністерками, перенавантажують групи подекуди в двічи від норми, не доплачуючи ні копійки колективам за подвійне перенавантаження).
ВидалитиРазом з тим програмові вимоги ніхто не відміняв, і Ми (педпрацівники) повинні "вести" особистість, що формується, озброюючи дитину новими та новітніми науково - практичними знаннями, що допомогатимуть їй в подальшому житті ...
Статеве виховання в дошкільному віці як предмет корисний, але спочатку потрібно підготувати фахівців які зможуть грамотно піднести ці знання до дітей
ВідповістиВидалитиПерш за все треба розібратися і дізнатися в якому психологічному розвитку знаходяться дошкільники, щоб знати як правильно і коли давати інформацію, бо будь-яка інформація може зашкодити дитині, так як і навпаки.
ВідповістиВидалитиБатьками також необхідно правильно надати інформацію як пояснити про статеве виховання дітям, щоб у нихнних було здивованого та спантеличеного обличчя коли дитина спитає звідки беруться діти.
ВідповістиВидалитиТак, згідна з вашою думкою про те що кожна мала дитина повинна знати звідки беруться діти і ось наприкладі таких іграшок батькам буде легко пояснити дитині що не лелека приносить дітей, а саме мама виношує її під своїм серцем 9 місяців потім пологи і так далі. Але вважаю, що цю інформацію потрібно розповідати дитині тільки тоді коли вона перша це запитає, а не нав‘язувати цю інформацію трьох річній дитині бо так треба.
ВідповістиВидалитиЦікаво))))
ВідповістиВидалити